Prodej dětské obuvi, dámské obuvi, pánské obuvi, dětské botičky, boty pro muže, obuv pro ženy
U nás máme nad 1 500 Kč dopravu zdarma!
    Online prodej sortimentu dětské, dámské a pánské obuvi.
O nás  |  Jak nakupovat  |  Kontaktujte nás         
        
Nemáte žádné zboží v košíku.
NAŠE NABÍDKA
EMAIL NOVINKY



Přeji si zasílat novinky na email.
Můj email:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů


PRODEJNA TÁBOR


Dětská obuv Tábor
Navštivte také naši prodejnu

KALIN Plus Tábor
Bílkova 2975
390 02 Tábor

Otevírací doba:
Po-Pá 8:30 - 17:30
So 8:30 - 11:30

Tel.: +420 777 580 778


REKLAMACE

ZÁRUČNÍ DOBA

Při nákupu v našem eshopu Obuvtabor.cz poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím.

V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

U reklamací / vrácení zboží je nutná účtenka a originál krabice a vysačky.

Zboží musí být řádně umyto, vyčistěno, vysušené a nesmí bránit obecným zásadám hygieny zákon č. 258/2000 ochrana veřejného zdraví. Reklamaci by měl kupující uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží. Při intenzivním nošení a nesprávné údržbě lze obuv doslova zničit za mnohem kratší dobu.

ZÁRUČNÍ LIST

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který zákazník obdrží emailem, případně v prodejně při osobním převzetí nebo vybraným přepravcem.

UPLATNĚNÍ REKLAMACE

V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Kontakt pro uplatnění reklamace:

telefon: +420 777 580 778

Zavolejte nám, poskytneme Vám podrobnější informace o způsobu reklamace spolu s adresou provozovny (prodejny), na kterou nám zboží zašlete.

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu,

případně osobně v naší prodejně.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem, případně osobně v naší prodejně formou zápisu v reklamačním protokolu.


Prodej dětské obuvi



Pokud budete mít zájem, přeměříme velikost nohou Vašich dětí, poradíme s výběrem správné velikosti a střihu a také typu pro konkrétní sezónu a použití botiček. Vhodnou velikost obuvi s Vámi Vašim dětem vyzkoušíme a seznámíme Vás také se zásadami správného ošetřování a udržování obuvi.

V naší nabídce v prodejně v Táboře naleznete další doplňky, jako jsou například peněženky, ponožky, punčocháče, prostředky pro impregnaci a ošetření obuvi, vložky do bot, atd.

V naší prodejně v Táboře a na eshopu prodáváme tuto obuv:


EET evidence

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Dětská obuv Tábor 

Obuv Tábor, dětské botičky v Táboře, dámské boty Tábor  777 580 778
Email prodejna obuvi Tábor   objednavky@obuvtabor.cz