• +420 777 580 778
  • objednavky@obuvtabor.cz
Celkem CZK
Nákupní košík


REKLAMACE

ZÁRUČNÍ DOBA

Při nákupu v našem eshopu Obuvtabor.cz poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím.

V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

U reklamací / vrácení zboží je nutná účtenka a originál krabice a vysačky.

Zboží musí být řádně umyto, vyčistěno, vysušené a nesmí bránit obecným zásadám hygieny zákon č. 258/2000 ochrana veřejného zdraví. Reklamaci by měl kupující uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží. Při intenzivním nošení a nesprávné údržbě lze obuv doslova zničit za mnohem kratší dobu.

ZÁRUČNÍ LIST

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který zákazník obdrží emailem, případně v prodejně při osobním převzetí nebo vybraným přepravcem.

UPLATNĚNÍ REKLAMACE

V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Kontakt pro uplatnění reklamace:

telefon: +420 777 580 778

Zavolejte nám, poskytneme Vám podrobnější informace o způsobu reklamace spolu s adresou provozovny (prodejny), na kterou nám zboží zašlete.

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu,

případně osobně v naší prodejně.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem, případně osobně v naší prodejně formou zápisu v reklamačním protokolu.