Prodej dětské obuvi, dámské obuvi, pánské obuvi, dětské botičky, boty pro muže, obuv pro ženy
U nás máme nad 1 500 Kč dopravu zdarma!
    Online prodej sortimentu dětské, dámské a pánské obuvi.
O nás  |  Jak nakupovat  |  Kontaktujte nás         
        
Nemáte žádné zboží v košíku.
NAŠE NABÍDKA
EMAIL NOVINKY



Přeji si zasílat novinky na email.
Můj email:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů


PRODEJNA TÁBOR


Dětská obuv Tábor
Navštivte také naši prodejnu

KALIN Plus Tábor
Bílkova 2975
390 02 Tábor

Otevírací doba:
Po-Pá 8:30 - 17:30
So 8:30 - 11:30

Tel.: +420 777 580 778


FAQ – Časté dotazy

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost, případně barvu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopujsou uvedeny v zeleném políčku.

Kdy dostanu objednané zboží?

Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě platby dobírkou bude zboží odesláno na Vaši adresu obvykle následující pracovní den, nejčastěji však do 2 pracovních dnů od uskutečnění objednávky. Zvolíte-li platbu převodem na náš účet, odešleme zboží do dvou pracovních dnů po obdržení platby. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zpoždění zásilky (vánoční období, sezónní výprodeje, aj. …), budeme Vás o takovém zpoždění informovat.

Umožňujete osobní odběr zboží na prodejně?

E-shop umožňuje objednat zboží ze zásob dostupných na prodejnách. Objednávky jsou platné 7 kalendářních dnů od vytvoření a potvrzení objednávky, poté je zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Objednávku vždy musí potvrdit obsluha prodejny, která ověří dostupnost a kvalitu příslušného zboží na prodejně. Na toto potvrzení je nutné vyčkat, informace Vám bude doručena e-mailem.

Kam mám zboží zaslat při vrácení do 14 dnů nebo při reklamaci?

Zboží je nutné zaslat nebo osobně dovést na adresu naší prodejny. Ke zboží přiložte kopii účtenky a originál krabice a vysačky.

Jak mám reklamovat zboží?

Přesný postup jak reklamovat zboží, najdete zde.

Můžu si zboží objednat i do zahraničí?

Standardně zboží zasíláme pouze na území ČR. Pokud si přejete zaslat zboží do jiné země, prosím kontaktujte nás pro bližší informace.

Jsou ceny zboží stejné jako na prodejně?

Ano, ceny zboží jsou stejné jako v naší prodejně, nicméně některé akční nabídky se mohou lišit.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem. Nejprve obdržíte email potvrzující objednávku a poté Vás budeme informovat o odeslání zboží na Vaši adresu.

Kdy se dovolám na vaši zákaznickou linku?

Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 777 580 778 vždy od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků od 8.30 - 17.30, sobota 8.30 - 11.30.


Prodej dětské obuvi



Pokud budete mít zájem, přeměříme velikost nohou Vašich dětí, poradíme s výběrem správné velikosti a střihu a také typu pro konkrétní sezónu a použití botiček. Vhodnou velikost obuvi s Vámi Vašim dětem vyzkoušíme a seznámíme Vás také se zásadami správného ošetřování a udržování obuvi.

V naší nabídce v prodejně v Táboře naleznete další doplňky, jako jsou například peněženky, ponožky, punčocháče, prostředky pro impregnaci a ošetření obuvi, vložky do bot, atd.

V naší prodejně v Táboře a na eshopu prodáváme tuto obuv:


EET evidence

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Dětská obuv Tábor 

Obuv Tábor, dětské botičky v Táboře, dámské boty Tábor  777 580 778
Email prodejna obuvi Tábor   objednavky@obuvtabor.cz